FAQ – často kladené otázky

Přečtěte si často kladené otázky, se kterými se na nás obvykle naši zákazníky obrací. Pokud jste nenašli odpověď na vaši otázku, můžete nás kontaktovat kdykoliv přes náš formulář, telefonicky, mailem či na WA, rádi a ochotně vám pomůžeme.

Po přijetí poptávky ověříme dostupnost vozu a termínu a ihned vám dáme vědět, časově do 30 minut.

Ano samozřejmě, napíšete nám požadované změny, nebo storno nejpozději do 24 hodin předem a my rezervaci upravíme, případně ji zrušíme a pošleme potvrzené změny na váš mail.

Pokud zrušíte rezervaci do 24 hodin před jejím uskutečněním, vrátíme vám vaše peníze ihned po stornu zpět na váš účet, nebo kartu.

Náš řidič na vás bude čekat v příletové hale s cedulkou na níž bude vaše jméno, nebo logo vaší firmy. Budete na něj mít rovněž mobilní číslo.

Řidič má vždy kompletní informace o příletu a číslo letu, sleduje online aktuální přílety a přizpůsobí se každé změně, která nastane.

Naše vozy, ani naši řidiči nejsou označeni naším logem, diskrétnost je pro nás jedním z důležitých standardů.

Ano můžete, nabízíme službu osobní ochrany a velmi rádi pro vás připravíme nabídku.

Velmi rádi pro vás zajistíme například doručení květin, dárků, nebo nabídneme zážitkové jízdy, stačí nám napsat, nebo zavolat.

Kapacitu zavazadel u každého vozu najdete na home page, kde jsou představeny jednotlivé vozy, nebo pak v záložce vozový park, kde najdete veškeré detaily ke každému vozu naší flotily.

Ano nabízíme a to zdarma, stačí nám uvést, že si je přejete a napsat nám věk dětí.

Pokud se to stane a budete v Praze, náš řidič po domluvě s vámi vám věc osobně doručí, pokud jste odletěl(a) pak vám po dohodě věc pošleme poštou.

Ano naši šoféři hovoří anglicky.

Platit za služby limuzín servisu a transferů můžete přes platební link, který obdržíte po schválení objednávky mailem, nebo lze i převodem.
Co se týká městských transferů a stálé klientely, zde lze využít plateb cash, nebo kartou.